Onze klas

Onze klas
Dit zijn wij, de leerlingen van het 3e leerjaar van Landegem. Kijk gerust eens rond op onze blog en laat een berichtje achter!

Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Blogberichten van de leerlingen

Tijdens het hoekenwerk mochten enkele leerlingen een tekstje typen voor onze klasblog.
Ze kregen de opdracht om te vertellen over de afgelopen week.

Dit zijn de resultaten:


In de klas van juf Tini
We hebben iets heel leuks gedaan!
We werden in groepjes verdeeld en hebben gezaaid en geplant. We plantten sla en boontjes en zaaiden radijsjes en waterkers. Het was een heel leuke dag.

Als we nog wat tijd over hebben, doen we een klein spelletje.
Ik hoop dat het zo leuk blijft.
Sien



Juf Tini voor acht weken!
Vanaf deze week kwam juf Tini bij ons. Dinsdagnamiddag hebben we sla geplant. We hebben ook bonen geplant en radijsjes en waterkers gezaaid. Het is leuk om de groei van de plantjes te volgen.
Het was een heel leuke dag in de klas, en ik hoop dat we nog veel leuke dingen zullen doen.
Marie
 
Zaaien in de klas
We leren tijdens de lessen WO zaaien en planten.
We hebben met juf Tini gezaaid in de klas: waterkers en radijsjes.
We hebben ook sla en boontjes geplant.
De lessen zijn superleuk. Vooral die van WO.
Leonie
 
De leuke week
We hebben gezaaid in de klas. Dat was heeeeeeeeel leuk. Samen met juf Tini hebben we sla en boontjes geplant en waterkers en radijsjes gezaaid.
Rune N.
 
De beste juf van de hele wereld
Juffrouw Tini is de beste juf van de wereld. We doen superleuke dingen met haar en hebben gezaaid in de klas.
Ze is superleuk, zo’n goede juf heb ik nog nooit gezien, zelfs niet in mijn dromen.
Waarom blijft ze gewoon niet in onze klas? Want ze is zo leuk. Ja, ik weet het, ik kan zagen. Maar voor de duizendste keer: ze is super.
Alsjeblieft, wil je blijven liefste Tini?
Senne D.V.
 
Meester Philippe en juf Tini
Deze week hebben we gezaaid met juf Tini. Zo zaaiden we waterkers en plantten we bonen. Het was heel leuk!
Meester Philippe is onze meester en juf Tini is een stagiaire!
Thibaut
 
Juffrouw Tini
Juffrouw Tini is heel lief en is de beste juf.
Door haar hebben we deze blog!
Ze geeft superleuke lessen zoals knutselen en WO. Tijdens de lessen WO leren we over planten. We hebben radijsjes en waterkers gezaaid en sla en boontjes geplant.
Binnenkort gaan we op bosklas. Ik heb er heel veel zin in.
Het zal heel leuk zijn. We vertrekken wanneer mijn papa jarig is.
Margot
 
Juf Tini
Deze week heeft juf Tini het zeer goed gedaan!! Van mij mag ze juffrouw worden!!
We hebben groenten (waterkers en bonen) gezaaid en geplant in groepjes.
Met de hele klas hebben we ook sla geplant en radijsjes gezaaid.
We deden vele experimenten tijdens de WO-lessen.
Seppe
 
Juf Tini
Juf Tini is een leuke juf. Je leert veel van haar.
Tijdens de les WO werden we in groepjes verdeeld en elk groepje mocht zaaien en planten. Het was superleuk.
In de turnles leerden we koprollen maken. Dat was leuk.
Juf Tini geeft zelfs godsdienstles!
Pauline
 



 

15 opmerkingen:

  1. Juf Tini is een hele leuke juf.
    Ze is ook heel grappig.
    We hebben ook gezaaid en geplant en nog veel meer bv.woordenslang gespeeld en galgje en het leukste is een blog gemaakt.(waar ik op zit)Maar de vraag is,ga je mee op bosklas?

    Finn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk initiatief, juf Tini.

    meester Philippe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben deze teksten zelf gescheven, dat hebben we gedaan in het hoekenwerk!
    We mogten het doen van juf Tini,juf
    Tini is een stagiaire.Juf Tini doet niet alleen gewone lessen ze doet
    ook goddienst en turnen en zwemmen misschien ook.En ze gaat
    ook mee met ons op bosklas.Van mij
    mag ze juffrouw worden.We hebben ook gezaaid en we hebben ook nog geknutselt:groeten en fruit.

    THIBAUT LAGAERT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie, morgen geen school, lekker lang uitslapen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vond de bosklas heel , heel ,heel leuk! er is gespeeld gefietst en gelachen. maar wel spijtig dat het slecht weer was. maar gelukkig zat ik bij Louise op de kamer anders zou de helft van mijn bosklas al verpest zijn!



    jana bockaert

    BeantwoordenVerwijderen


  6. Het was heel leuk op bosklas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    en we hebben veel plezier gemaakt! heel veel plezier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het heel leuk op bosklas!!!
    Het aller leukste vond ik de wolwinkel waar we alles leerden over wol.
    Ik maakte heel veel plezier samen met meester Filip, juf Tini, juf Griet en de anderen.
    Jammer dat het weer een beetje tegen zat.
    Ik vond het ook heel leuk met mijn kamergenoten.

    Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vandaag is het Vaderdag en hij heeft de klok gekregen. en hij vond het heel mooi! en nu zit ik bij mijn oma en opa, voor feest te vieren.

    jana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi lang geleden he! ik mis je egt.nu zit ik bij meester Ivan. ik wil je iets vertellen als je dit ziet juf Tini schrijf alsjeblieft iets terug!!!!!!!!!

    groetjes jana bockaert

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo
    dat is lang geleden he (3 januari 2014 uur: 19 30)
    Thibaut

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 3 januari 2014 is de datum van vandaag
      Thibaut

      Verwijderen