Onze klas

Onze klas
Dit zijn wij, de leerlingen van het 3e leerjaar van Landegem. Kijk gerust eens rond op onze blog en laat een berichtje achter!

Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Poppenspel met groenten en fruit


“Met vruchten van papier hebben we poppenkast gespeeld. Het hoorde bij ons WO-thema. Er waren tomaten, komkommers, ajuin en nog zoveel meer. Het was heel leuk."
Leonie

“We hebben al enkele verhaaltjes bekeken. Ze waren bijna altijd grappig. Ik hoop dat de andere leerlingen ons verhaal ook leuk vinden. Ik vind het in ieder geval al leuk!"
Seppe
“Lex en ik maakten een klein toneeltje met fruit. Wij hebben het al mogen tonen aan de klas. Het was heel leuk om te doen. Ik had een peer en Lex een sinaasappel."
Victor
“Ik ben een banaan en Thibaut is een afgebeten appel. Iedereen die al gespeeld heeft, heeft het goed gedaan. Het was leuk en grappig. Ik weet nu al dat het van iedereen supertof zal zijn.”
Senne DV
“Drama vindt iedereen leuk omdat we onze fantasie kunnen gebruiken.
Onze dramales ging over ons wo-thema. We kregen groenten- en fruitfiguurtjes.
Wij (Marie en Sien) gaven onze vruchten een naam. De ajuin heet Arthur en de tomaat heet Thomas!
Het was echt heel leuk!"

Sien en Marie

1 opmerking:

  1. Ik vin drama zeer leuk!
    Hopelijk mogen we het nog eens doen.
    (Misschien gaan juf Tini en meester Philippe
    ook eens een toneeltje doen.)
    Thibaut

    BeantwoordenVerwijderen