Onze klas

Onze klas
Dit zijn wij, de leerlingen van het 3e leerjaar van Landegem. Kijk gerust eens rond op onze blog en laat een berichtje achter!

Pagina's

maandag 3 juni 2013

Bosklas: Nog enkele sfeerbeelden

 Elke ochtend zongen we en deden we ochtendgymnastiek!



Tijdens de siësta konden we ons heus niet vervelen!





 Rune was toch wel moe. Of doet hij maar alsof...?



Voor het slapen gaan naar het toilet en tanden poetsen!


 We zijn heus nog niet zo moe!








Was Senne zo moe dat hij zich vergiste van bed?
's Morgens en stevig ontbijt...

 
... en 's middags een lekker ijsje als dessert!

 
 
Leuke bosklas!!!
Het werd een lange reis. Toen we aankwamen, voelde ik me blij!
Weet je, ik zat bij Louise op de kamer! Dat was leuk.
En het fietsen vond ik ook heel, heel leuk!!!
Maar mijn rem is kapot! Mijn papa maakt het wel weer.
Jana
 
Goede bosklas!
Het was daar heel leuk. We hebben veel gefietst en het was lastig.
De soep was niet lekker.
Ik zat in de kamer met mijn vriendinnen: met Jana, Leonie en Louise.
Lotte
 
Bosklas
Ik vond het heel leuk om op bosklas te gaan.
De eerste dag (dinsdag) deden we oriëntatieloop. Er was een mooi zonnetje maar op het einde was er regen en bliksem.
Ook de siësta vond ik heel leuk.
De volgende dag gingen we naar de natuurwolwinkel. Daar hebben we wol gekaard.
In de namiddag hebben we een bosspel gedaan.
Senne C.
 
De leukste bosklas ooit!!!!!!!!!!
Het eten was daar lekker en ook de soep was lekker!
De siësta vond ik het leukst!
Toon en Veerle waren onze koks en hebben goed voor ons gezorgd!
We hadden veel plezier.
In het kasteel van Blauwendaele was er een schild waarop een zeemeermin stond en 'Waesmonster'
Het is jammer dat het voorbij is.
Ik miste mijn mama en papa en zus.
Zoë
 



10 opmerkingen:

  1. Ik vond het superleuk !!!!!!
    Ik wou zelfs dat het nog een weekje langer kon duren. Het fietsen was wel het allerleukste.

    van Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij de imker zat er bijna een dar in mijn oog!!!
    de ijsjes waren ook heel lekker en het fietsen was ook heel leuk

    Jules!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was daar zot leuk!
    Ik wou daar nog vier dagen blijven!
    Jammer dat we niet gaan zwemmen zijn.
    Het eten was daar heel lekker, enkel de soep was niet zo lekker.
    Ik heb daar goed geslapen.
    Ik vond het fietsen ook leuk!
    Bij het stappen op het einde was het heel hard aan het donderen en bliksemen!!!
    Toen ben ik wel een beetje geschrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het super leuk!!!!!!!!!!!!
    Bosklas mag veel langer duren!!!
    We moesten heel erg lachen omdat Seppe zoveel mailtjes kreeg,wel 20 mailtjes.
    Ik had Rune B. moeten wakker maken
    Thibaut

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het zeer leuk op bosklas! We zijn naar de imker geweest en dat was heel tof. De hond is eens op mij gesprongen en daardoor ben ik in de brandnetels gevallen. Ik was de enige met een korte broek. De meisjes hebben mij goed verzorgd met de tegengifplantjes.
    De siesta vond ik ook wel heel leuk.
    Groeten,
    Rune N.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was zot leuk op bosklas! ik was niet bang in het donker en heb goed ge luistert naar de mensen naar we geweest zijn ! bij de imker was ik een beetje bang voor de bijen !!!! door een hond is rune n in de brandnetels gevallen en wij hebben hem goed verzorgt met honddraf !bij de imker hadden we veel moeten lachen met seppe wand er was een dar in de nek van seppe ! ik heb veel te veel bij geleert !
    ik ga het nooit meer vergeten!het was een fijne bosklas met al mijn vrienden en vriendinnen!!!!!!!!!!!!!
    groetjes
    zoë

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond de bosklas heeel leuk!
    Er staan ook mooie foto's bij!!
    Bij de imker zaten er darren in mijn nek, dat vond ik grappig.
    In het museum kregen we een snoepje.
    Groetjes Seppe E.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een zeer leuke en leerrijke ervaring maar de nachten duurden te lang (want ik raakte niet goed in slaap).

    Dankjewel meester Philippe en alle anderen voor deze fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke herinneringen
    Thhivuao

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zit in het vierde,en het derde leerjaar is al op bosklas geweest! Dus.... een jaar geleden zat ik ook op deze blog!
    Thibaut

    BeantwoordenVerwijderen