Onze klas

Onze klas
Dit zijn wij, de leerlingen van het 3e leerjaar van Landegem. Kijk gerust eens rond op onze blog en laat een berichtje achter!

Pagina's

dinsdag 4 juni 2013

Ons schoolfeest: TEN 'AFVAL'

Schoolfeest
Er waren heel veel leuke spelletjes op het schoolfeest.
Er waren zelf suikerspinnen die heel lekker waren. Ik heb er wel 3 gegeten!
Ik heb ook veel spelletjes gedaan en vond het spel bij meester Ivan het leukst!
Ik mocht meehelpen met het ophangen van de balonnen.
Voor de papa's waren er penalty's.
Finn




Het groene schoolfeest!!!
We mochten een stuk speelgoed meenemen. Om 4 uur ruilden we dit in voor een ander stuk. Ik heb een Garfield en Odie.
Sander

Ten afval, schoolfeest
De spelletjes waren heel leuk. De zoektocht was het leukst!
De suikerspin vond ik heel lekker.
De papa's en mama's hebben ook goed geshot! De keeper heeft goed gekeperd.
Mijn broer en ik hebben ervan genoten!
Het was spijtig dat de spelletjes gedaan weren.
De ruilbeurs was ook leuk.
Groetjes,
Rune B.


Het groene schoolfeest
Het was heel leuk op het schoolfeest.
We moesten spelletjes spelen en we moesten ook letters zoeken. En met die letters moesten we dan een woord maken.
Wanneer we alle letters hadden en alle spelletjes hadden gedaan, mochten we een ijsje halen.
Er was ook een penaltyshot. De ouders moesten met een lompen bal shotten en de winnaar kreeg de lompen bal.
Tibau


2 opmerkingen: